Femina.cz > Články o módě > Trendy a rady o oblékání > sportovní oblečení > Puma pro ženy
Puma pro ženy
Puma i nadále potvrzuje své zaměření na ženskou část zákazníků a představuje novou mnohostrannou celosvětovou kampaň, která vznikla speciálně pro ženy.
Esencí značky Puma Woman je energická elegance. Podzimní kolekce vyzařuje elán, individualitu stylu, sportovního ducha i půvab. Tvůrci se nechali inspirovat ženami, které oděvy Puma Woman nosí. Počínaje letošním létem uspořádala Puma řadu celosvětových akcí přímo ve vybraných obchodech Puma s cílem oslovit právě tyto zvláštní a jedinečné zákaznice.
Na oslavu uvedení podzimní kolekce a nové kampaně „I’m Going“ od renomovaného fotografa Sølve Sundsbø uspořádala Puma exkluzivní akci, určenou speciálně pro ženy. Na vernisáži byl odhalen obrazový materiál kampaně, který zachycuje charakteristickou estetiku značky Puma Women, jak ji zpracoval Sølve Sundsbø.
V České republice proběhla tato akce 14. září v obchodě Puma Concept Store, Na Příkopě 25, Praha 1 kam společnost Puma pozvala ženy a dívky k nákupu nové kolekce i povídání o módě a nápadech na oblečení pro sezónu podzim/zima. Této netradiční podvečerní akce se v roli VIP stylistek zúčastnily také známá zpěvačka a módní ikona Dara Rolins se svojí slovenskou kolegyní Janou Kirschner, půvabná Kristýna Liška-Boková herečka (film Horem pádem) ale především tanečnice (absolventka Duncan centra v Praze), ihned po natáčení nového seriálu Letiště dorazila také Aňa Geislerová. O hudbu se postarala DJka Lucca a nechyběly ani vizážistky značky Givenchy, růžové šampaňské, ovoce a čokoláda…
Dámská kolekce Puma pro podzim 2006 uspokojuje potřeby různorodého moderního životního stylu a spojuje funkčnost s módním a charakteristický ženským výrazem. Kolekce se sestává z několika podkolekcí, mezi něž patří Fitness, Golf, Mahanuala a nová lifestylová řada Moto. Volba modelů umožňuje vytvářet výrazné, funkční a rozmanité stylové kombinace.
Mezi hlavní součásti kolekce pro podzim 2006 patří:
Mahanuala
Mahanuala je řada funkčních technických oděvů, které navrhla Puma ve spolupráci s modelkou Christy Turlington Burnso pro dynamické cvičení kontemplativních sportů, jako je jóga, pilates a tai chi. Důmyslně navržené modely s nádhernými detaily působí elegantně a módně. Šatník Manahuala doplňují nové lifestylové oděvy: svetry a bundy.
Fitness
Řada je postavená na pevném základě funkčního oblečení a sportovní technologie. Puma Women nabízí řadu fitness produktů, které na tréninku i při každodenním nošení vypadají skvěle a ve kterých se zároveň ženy cítí skvěle. Řadu bund, triček, sportovních kalhot, krátkých kalhot a teplákových souprav charakterizuje energická elegance. Oděvy zlepšují výkon a poskytují ženám alternativu k tradičnímu tréninkovému oblečení.
Golf
Puma Golf, to je charakteristická směs sportu a módy, která ztělesňuje směřování značky a přenáší jej na golfové hřiště. Puma bere ohled na to, že ženy jsou dnes nejrychleji rostoucí skupinou hráčů golfu, a uspokojuje tak speciální potřeby žen na greenech. Řada oděvů pracuje s funkčními a módními tvary a vychází z pohodlných střihů s neočekávanými detaily, elegantním zpracováním, štíhlými tvary a jemným brandingem.
Moto Lifestyle
Nová kolekce Moto Lifestyle čerpá inspiraci ze stylu a osobitosti motoristických závodů konce sedmdesátých let a nabízí kompletní řadu oděvů, obuvi a doplňků. Tvůrci dámské kolekce se nechali inspirovat sportovní kulturou i dobou a to v oblasti střihu, materiálů i zpracování. Opotřebované kůže, tradiční moto detaily, hrubé okraje, potisky a tonální grafické prvky dodávají tomuto módnímu lifestylovému konceptu rockerský výraz.
Puma je globální sportovní značka, která úspěšně slučuje vlivy z oblasti sportu, životního stylu a módy. Jedinečná perspektiva společnosti Puma, spolu s využitím technických inovací a revolučního designu, vede k nečekaným výsledkům v oblasti stylové sportovní obuvi, oděvů a doplňků. Společnost Puma byla založena v roce 1948 v německém Herzogenaurachu a dodává své výrobky do 80 zemí světa.
www.puma.com